Lång natt

Natten med Thelma blev väldigt lång och få timmars sömn för mig och Johannes. Anledningen till detta var att Thelma var förkyld och vi sov som hökar. Varje gång hon gnydde lite, vred på sig eller hostade till så vaknade vi! Vi sov aldrig riktigt djupt! Natten gick ändå helt okej med tanke på att det var första gången Thelma sov borta från föräldrarna! Jag la henne i vår säng några gånger, och fasen va hon knör!! Hon tog sån jäkla plats och sparkades! :) Men det var mysigt!

Idag har jag varit ledig från jobbet! La mig en stund ute i solen på eftermiddagen, och råkade somna!! Opps.. Blev lite röd kan man väl säga :D hahahah

Puss o Kram

bilder på gårdagen kommer inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0