Dröm

Vi fick sova en del i natt, dock väldigt hackigt :)
David knackade på dörren varje gång vi skulle åka iväg. Vi kom hem vid fyra från en körning. Sen vaknade jag vid fem och undrade "knackade det på dörren eller drömde jag det?" så jag lyssnade om jag hörde om någon var vaken men hörde ingen så jag drömde nog.
Sen på morgonen sa David "Du vaknade inte vid sista körningen"
Opps, jag drömde visst inte att det knackade...

Idag har jag varit jätte trött! Jag och Johannes var med Alma i skolan.
Ikväll har vi varit hemma hos Carin och Walis (Pias föräldrar som bor jämte) och grillat.
Efter det hade Alma en dansuppvisning där jag var ljud- och ljusansvarig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0