pirr i magen

Idag fick vi svar på hur det gick på vår sluttenta....

Den var ju uppdelat i två delar. En läkemedelsräkningsdel och en "allmän" del. Den "allmäna" delen inkluderade alla kurser under hela utbildningen.
Jag visste ju redan efter tentan att jag hade gjort ett slarvfel på läkemedelsräkningen, skrev 1200mg istället för 1,2 g. Svaret är ju desamma men dom frågade efter g och jag svarade mg. :)

Men nu kommer det bästa! Jag klarade "allmäna" delen! Det känns riktigt skönt!
Det som är kvar på utbildningen nu är C-uppsatsen, slutpraktik (start på måndag i tre veckor), och omtenta på läkemedelsräkningen. Läkemedelsräkningen gillar jag, jag har alltid gillat matte så det är inget jag känner som en belastning!!

Idag är det också TRE månader kvar till EXAMEN!!! Idag om tre månader sitter/står jag i kyrkan och njuter av stunden! :)

Nu ska vi strax fortsätta med uppsatsen efter vår lunchrast.

Puss o Kram

Älskar er ALLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0