Amanda :)

Just det! Glömde att skriva en sak!!

Jag saknar min lilla Amanda!!
Amanda är en tjej som jag lärde känna när jag började i SSK05 (gick i SSK04 innan mitt uppehåll).
Hon är jämt (nästan) glad och hon sprider sån glädje! Jag är så otroligt glad över att jag har träffat denna tjejjen!!

Jag och Amanda är väldigt lika varandra i sättet och vi är rätt galna båda två :) Amanda är kanske lite mer galen än jag ;)

Dagen efter examen dvs på lördagen så är vår klassfest i Göteborg! Så Jag, Amanda, Stina och Johanna har bokat hotellrum! Vi kommer att ha det så jäkla roligt ihop!! Ett riktigt gött gäng!!

Älskar er!!! 

Snart måste vi dra ihop en tjejkväll och tjattra ;)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0