sminkmodell, kaniner

nu var det ett tag sedan jag skrev något i min mycket intressanta blogg :) Det är grymt mycket i skolan just nu, kursansvarig för examensarbetet tror att vi kan lämna in arbetet på två veckor :) Sen är det tre tentor innan detta också :) Men jag är fortfarande motiverad! Ikväll ska jag till Vivåga för att vara sminkmodell åt en gammal kompis. Hon är inte gammal, utan vi lekt jämt när vi var små :D Läs gärna hennes blogg www.hansoida.blogg.se (jag vet inte hur man länkar) igår ville michelle att jag skulle åka med henne till Maxi för att "Thelma ville ju det".... Så hon kom och hämtade mig och vi åkte ner till Maxi... I bilen påväg ner så frågar Michelle om inte djurmagasinet är öppet för hon och Thelma brukar tydligen gå in där och titta på kaniner :) Då sa jag till Michelle "Tänk den dagen om bara tjatar om att vilja ha en kanin" "Mamma, jag vill ha en kanin, mamma jag vill ha en kanin, mamma jag vill ha en kanin" Svaret jag fick av michelle var "Du! Hon kommer inte ens kunna prata innan hon har fått en kanin" :) Ne nu ska jag ta på mig lite mer anständiga kläder än mjukisbyxor och tjocktröja :D Ha det bra! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0