Min nya vårjacka!

Igår köpte jag mig en ny vårjacka... Jag älskar den verkligen! Har tittat på den flera gånger och igår tog jag saker i egna händer :) Nu är den min!!!



Idag åkte jag med Michelle ner till stan en sväng, riktigt mysigt! Vi gick och kikade lite i affärerna och sen tog vi en fika/lunch på Orion. Jag tycker det är helt fantastiskt att jag och michelle har en sån bra relation! Vi är som bästa vänner. Vi kan självklart bli lite ovänner och tjafsa som alla andra syskon men vi löser det alltid!  :)
Älskar dig Michelle :)

Ikväll ska jag plugga! :/ riktigt tråkigt! Är det de som kallas för egentid??

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Michelle

Like, dubbellike:)

2012-02-11 @ 22:49:13
URL: http://princessceltic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0