Evig kärlek

Nu har jag inte bloggat på några dagar, jag har nämnligen varit lite sjuk så jag har mest legat i sängen och på soffan och tyckt synd om mig själv :) Nu är jag frisk igen och kör på som vanligt!

Idag sitter jag hemma och granskar artiklar :) riktigt roligt :) (nej, det var ett skämt, jag är inte sjuk igen)

Jag hittade en bild som en kusin hade lagt ut på facebook, jag tycker att den säger väldigt mycket!




Igår hade jag och Johannes vår tre årsdag! Jag hade ingen ork till att överraska honom med något, men vem vet, det kanske kommer en annan  dag ;)

Jag fick i alla fall tre stycken jätte stora fina röda rosor :)

Nu ska jag återgå till mina artiklar:)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0