tänk att få spola tillbaka

Ibland kan jag önska att jag är 18 år och går på gymnasiet.... Jag saknar tiden när man precis lagligt fick komma in på krogen, när man övningskörde, tog körkort, var ung och vild!!
Nu har jag börjat förstå att jag har blivit äldre.. Nu börjar vänner köpa hus, skaffa barn, gifta sig osv... Det är inte som det var på gymnasiet längre!!

Jag längtar jätte mycket efter den dagen vi skaffar barn, gifter oss, köper hus osv men jag är absolut inte stressad över det! Det kommer när det kommer, det är inget man ska stressa iväg med! Förhoppningsvis känner båda när det är dags och när förhållandet är redo för allt vad det innebär!!

Jag är i alla fall oerhört glad över mina vänner som är gravida, har fått barn, gifter sig, har gift sig osv...

Det bästa med att vänner skaffar barn är att man kan gosa, pussa, lukta, mysa hur mycket som helst och sen kan man lämna tillbaka barnet när den blir grinig, trött, tjurig osv :)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0