Avslöjandet

Bakgrunden till vårt pyssel var att Thomas (Johannes bror) som är hos oss ofta och brukar sova över här, sa en dag på skämt (tror jag) att han ville ha sådanna där bokstäver som barn har på dörren till "hans" sovrum. Så jag och mamma tog saken i egna händer och fixade detta med MYCKET kärlek.


Det är så himla roligt när Thomas är här och sover över. Det känns som om vi är en liten familj. Vi har det jätte skoj ihop. Det är så underbart att se Johannes och Thomas ihop, dom är mer som två riktigt bra vänner än syskon (om ni förstår vad jag menar) Thomas tillhör vår familj här på trandared!!!

Här kommer bilder på "skylten" på Thomas dörr här hemma hos oss.
Bilden på Thomas fick jag en gång där han då skrev "Här får ni en bild som ni kan titta på när ni behöver tröst och styrka". Tro mig.. man skrattar verkligen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

aaahahahah!! Det var det fulaste! Va fin skylt! ;) hahaha!

2012-04-26 @ 17:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0