Älskade familj från Umeå

Idag när Johannes kom in med posten så var det ett STORT kuvert!

I kuvertet var det två A4 papper där det stod JOHANNES på ena och JENNIFER på de andra! Sen var det även ett litet brev i. Det var lilla älskade Alma som hade pysslat ihop detta och skrivit ett brev! Det värme verkligen i mitt hjärta när jag öppnade detta! Älskade lilla gumman (som dock har blivit stor)

Vi åker upp till Umeå 10 maj och jag saknar dom så himla mycket! Har sett bilder på barnen på facebook och dom har ju blivit så stora! David och Pia kämpar på med allt från jobb till skolor till vara med varandra till att vara med familjen och barnen och mitt i detta är det en stor renovering! Ni kämpar på bra underbara människor!!


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0