bekräftelse?

Något jag har funderat på!

Det finns ju folk som är i förhållanden, men när dom är ute och festar så är det som om dom är "singlar"....
Dom ger ut sina nummer till andra killar/tjejer... Flörtar etc... Är det verkligen okej? Jag har nämnligen funderat på varför vissa personer gör såhär när dom är ute.. Är det för att dom vill ha bekräftelse eller är dom inte nöjda med det dom har hemma? =)
En tjej har en gång sagt "Jag tycker det är okej att flörta när man är ute, man måste ju få bekräftelse"
Hon kan ju inte ha ett bra förhållande då, om hon måste ha bekäftelse av andra killar, eller får hon ingen bekräftelse hemma??

Svara gärna =)


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej på dig!



Jag tycker att man ska prata mycket om detta hemma liksom. Jag tycker att det kan vara lite kul för ens respektive om den får lite uppmärksamhet som inte bara är från mig. Så länge respektiven tar det på rätt sätt. Blir lite glad typ:-) Även om man får mycket och bra bekräftelse hemma så kan det vara kul med lite från andra håll. Men jag tycker absolut inte att man ska gå in för det när man är ute! Absolut inte, men händer det så är det ju bara att tacka och ta emot. :-D

2011-05-04 @ 12:16:46
Postat av: Jennifer

Jag tycker dock inte det är okej att flörta och byta nummer med andra killar/tjejer. Vad ska personen ha nummer till om hon/han inte känner personen? =) haha

2011-05-04 @ 12:45:29
URL: http://jenniferschnellbacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0