Vad är det för fel på folk?

När jag satt i bilen och körde hem från Hestra, så lyssnade jag på radion.
Då var det Gert Fylcking(eller hur han stavas) som höll i "underhållningen", man kunde ringa in och säga vilka tre saker man vill uppleva/göra innan man dör.
Då ringer det in en tjej/kvinna i ca: 25-30 års åldern och berättar vad hon vill göra.
1. Mörda sin kusins flickvän
2. Ha sex med sin kusin
3. Gifta sig med sin kusin

Alltså, okej att folk inte kan älska alla, men att vilja MÖRDA någon, och sen dessutom gå ut med det i radion är ju skammligt!!!!
Sen har vi nog alla olika åsikter om att ha sex och gifta sig med sin kusin, men det tänker jag inte ens ta upp!

Denna kvinnan måste ha varit påverkad av något!

Nu ska jag gå och lägga mig jämte min älskade sambo!

Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0