Taaaddaaaa!!!!

Jag har tagit mig tillbaka!!!

Nu ska det bli spännande och se vilka som märker det =)

Igår kom jag och Johannes hem ifrån en weekend i London. Vi var där från fredag till måndag :)

Vi shoppade, gick långa långa långa promenader... :)
Vi skulle även gå på fotboll men av omständigheterna blev det inte så.

Som en del av er redan vet så tränar jag ju med en personlig tränare.
På fredag är det sista gången och då ska jag mäta mig, väga mig etc.... Spännande!
Jag vet att något kilo har försvunnit med det skall bli riktigt spännande, speciellt fettprocentmätningen och viktmätningen :)

Nu ska jag snart gå ner och laga Tacos!!!!

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0