Sjukling

När vi var påväg hem från kalaset i Varberg i tisdags så bestämde jag och johannes att vi skulle äta lunch på stan på onsdagen och bara mysa hela dagen utav varandras sällskap..Men icke att det blev så..

Jag vaknade jätte tidigt på morgonen pga väldigt kraftigt illamående. Jag kräktes aldrig men det var inte långt ifrån... Det slutade med att jag låg i sängen hela dagen för jag mådde så fruktansvärt illa. Jag kunde inte äta, för att jag mådde illa heller.. :(

Senare på kvällen fick jag lätt feber som ökade under natten upp till 39,3 grader feber. Lagom svettig kan man säga...



Idag har jag mest legat i sängen, har inte varit riktigt feberfri. Men efter endel feberpiller gick min kroppstemperatur ner till 35,8 :)

Puss o Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0