Resultat

  • Just nu försöker jag koncentrera mig till att plugga, men det är trögt idag!

    Som jag skrev igår så tränade jag sista gången med min PT (Personliga tränare) igår och jag gjorde tester som jag gjorde första gången också.
    Såhär blev mina förändringar i testerna vi gjorde..... Skratt tillåtes...

                                                                         Första gången - Sista gången
  • Knäböj(doppa rumpan ner i en step-upbräda)                  29st - 43st
  • Armhävningar på hantlar                                                  9st - 24st
  • Hoppa över bänk                                                            44st - 56st
  • Ryggdrag(under bänkpressstång)                                    19st - 25st
  • Plankan                                                                     20 sek - 1 min & 23 sek

    Alla övningar var på tid (1 minut) förutom plankan då....

    Fasen va svårt det är att göra vissa övningar med RÄTT teknik....

    Det värsta var att jag hade kunnat ge några procent till än vad jag gav! Det är en svaghet jag har, att jag ger mig för lätt... Men procentmässigt så har det klart blivit bättre :)


    På fredag blir det mätning, vägning och konditionstest...

    Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0