Hemmagjord present

En liten justering... Det är på lördag som Karin och Adam från göteborg kommer och INTE på fredag...

Imorgon ska jag och Johannes ut till Arlid och hälsa på Mikael och Frida.
Jag ska nog försöka fixa lite i rabatterna och Johannes och Mikael ska väl vara lite sådär lagom manliga och hugga ved :D

På fredag ska vi tillbaka till Arlid för då är det kalas för Mikael som fyller år på lördag....

Jag har btw gjort en liten present till Mikael och Frida som dom ska få imorgon av mig :)
Hoppas att dom tycker om den :)

Pratade en lång stund med min syster i telefon idag om ALLT mellan himmel och jord... Allt från sparkar inifrån hennes mage till roliga kommentarer på facebook =)

Jag kommer att bli världens stoltaste moster snart :)

Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0