Blå himmel och strålande sol

Idag har det varit helt underbart vårväder!
Jag har idag varit ute och fixat iordning endel på både framsidan och baksidan.
Jag fick en jätte fin blomma utav fam. Stomnell när jag fyllde år. Alla utom en har blommat sin sista blomma, så jag slängde dom, fast den som fortfarande var vid liv planterade jag om i en annan kruka =) Blev jätte fint
Planterade även om två andra blommor också =)
Bilder kommer imorgon

Sen fick jag rycket och städade vårt lilla radhus också och gjorde iordning lite ljus och prydnadssaker =)
Bilder på det kommer imorgon också

Nu sitter jag nersjunket i soffan med en liten katt som har somnat...
Halva kroppen ligger på rygg (bakdelen) och andra halvan ligger på sidan...




Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0