Årets första grillning

När jag kom hem idag vid fem tiden så var jag jätte hungrig, så jag och Johannes kom på att vi skulle ta årets första grillning!
Så vi försökte ragga någon att grilla med, men det var ingen som nappade på det... klockan hade då redan hunnit bli halv sju så det blev ju lite sent att ragga folk. Vi åkte i alla fall och handlade och på Ica så träffade vi Johannes nya jobbarkompis och hans flickvän som är nyinflyttade i Borås
Så dom kom hem till oss och vi grillade och hade det jätte mysigt!

Nu är jag jätte trött, så jag ska strax krypa ner i sängen

Imorgon börjar jag min praktik på psyk... PRAKTIK!!!!!!!
Det är väldigt blandade känslor just nu för detta, känns inte riktigt som om det är mitt område, men vi får väl se! :)

God natt

Puss o Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0