Vårfint...

Vilken underbar dag!!!

Idag har jag och Johannes varit på blomsterlandet och köpt nya fina blommor till pappas grav, sen åkte vi dit och planterade om en massa fina blommor och gjorde det fint med nya blommor och ny jord :)

Efter det var jag och Anneli och tittade på när "Brandkårens IK(F?) spelade elitfotboll... Elit och elit, dom förlorade en match dom verkligen borde ha vunnit... =)
Efter det gasade jag hem med min lilla KIA och storstädade lägenheten....

FÖRE


EFTER


MINA PLANTERADE BLOMMOR


EN BUKETT BLOMMOR FICK DET BLIR OCKSÅ


Nu kom Anneli hit med godis... mumma

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Sååå jätte jättefint ni har gjort du och Johannes. Ni är så duktiga

2010-05-07 @ 14:44:17
Postat av: Mamsen

Sååå jätte jättefint ni har gjort du och Johannes. Ni är så duktiga

2010-05-07 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0