Disneynostalgi...

Jag har nog inget liv... hahah :) Idag fick jag disneynostalgi.... :) Då kom "Havet är djupt" på... Då fick jag för mig att ändra texten... Så i min text handlar det om att Johannes sjunger :) hahahha Till Jocke som kallas fisen... :)
Ne nu ska jag göra någon nytta :D
P.S. Sjung gärna med ;)






Fisen, lyssna på mig,
ett liv på land är för torrt
Men havet är djupt,
i vågorna här vågar man ha lite kul

Du tror att i grannens vatten,
är sjögräset alltid grönt
Du drömmer att simma opp dit,
det är inte mödan lönt
Nej se dig omkring i unden ytan,
här finns ingen ytlighet
Du kan inte bli besviken,
det framgår med tydlighet

Havet är djupt
Havet är djupt
Nere på botten,
här är det toppen,
avväg och njut
Uppe på land finns bara spring,
möda och slit för ingenting
Men under ytan, där kan man flyta
Havet är djupt

Haha!

Här nere är dykarna glada,
här dyker man kring frivol
Men fisen på land är ledsen,
där simmar han i en pool
Men fisen i en pool är lycklig,
det blir mycket värre sen:
En dag när larmet går ,
då hamnar man breeeevid
Oh nej!

Havet är djupt
Havet är djupt
Ingen kan ta oss,
flå oss och ha oss,
i en ragu
Folk har ju respekt som en tok,
men vi kan fly från slit och bråk
Inga bekymmer,
vi bara dyker
Havet är djupt (Havet är djupt)

Havet är djupt (Havet är djupt)
Och här i trakten,
håller vi takten,
räknar till sju (Räknar till sju-uu)

Utan att fastna i ett gräl,
svänger en säl förbi, tar farväl,
Ni måste höra,
stick ner ett öra
Havet är djupt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0