trädgård, grill, vin, jordgubbar

Vilken underbar dag det har varit idag!

Idag har vi varit ute i trädgården och pillar och donat. Vi har sått morätter, plocksallad, huvudsallad, rädisor, persilja, dill, ärtor, solroser och tomater... Tomaterna satte vi ner häromdan i vårat drivhus som vi snickrade ihop här hemma :)

Sen tände vi på grillen och grillad lite kött och åt en jätte god sallad till och självklart ett väldigt gott vin :)

Just nu är det fotboll på TV, någon final :D
Men jag sitter här så gott med mitt vin i handen (glaset med vin är i handen alltså) snart ska jag rensa lite jordgubbar och smaska i mig :)
Hoppas eran dag har varit lika bra som min :D

Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0