Ditt lilla äckel

Soffan blev min sovplats inatt :) Det var nämnligen så att det kröp en liten liten liten spindel uppe i taket i sovrummet när jag gick och la mig igår och jag nådde inte dit upp så jag kunde döda den så då fick jag sova på soffan istället :)

När jag vaknade tidigt imorse så fanns det lilla äcklet kvar.... Ovanför sängen..
Just nu ligger Johannes och sover på soffan efter att ha jobbat inatt. Jag har bestämt att han inte ska sova när hn kommer hem från jobbet, förutom om dom har haft larm på natten då får han såklart sova när han kommer hem!

Så snart ska jag väcka honom för nu har han sovit ett tag :)

Idag ska vi pyssla om våran trädgård :) Mysigt och imorgon ska jag plugga hela dagen (är det tänkt)

Puss o Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0