Dinosaurier, juice och tassar

Det här med internet är ju helt fantastiskt... Folk som aldrig har träffat mig vet det mesta om mig...
"Jennifer Schnellbacher är en pigg och glad tjej som gillar dinosaurier och juice, gärna båda i kombination av varandra"
Hur visste 118100 att jag älskar dinosaurier och juice ihop! Det är det bästa jag vet ju!!!

"Anneli Sepp är en partypingla som gillar att umgås med sina vänner, läsa böcker och gå på stan och köpa nya, fina bananer på torsdagar"
Hur visste 118100 att anneli alltid köper nya och fina bananer just på torsdagar?!
Internet är ju helt underbart!!!!

Innan jag åkte till fotbollen skulle jag åka till apoteket en sväng för att köpa Försvarets hudsalva, eftersom att vanligt lypsyl gjorde så att jag blev beroende av det, och torrar om läpparna än vad jag var när jag började...
Hade dom något försvarets?!??! ne, då pekar hon på djurhyllan och säger... "Men vi har tass-salva"... Så nu har jag tass-salva istället, vilket ska vara samma sak som försvaret...


 



Sen när jag hade kört Anneli till hennes syster så kom hon tillbaka till bilen med..........................



DUMLE!!!!!!!!!!

Dom hade vunnit eller fått en stor dumle paket, typ en sån från liseberg så dom försökte bli av med lite.
Jag är ju inte den som säger nej till lite dumle :)


Kommentarer
Postat av: anneli

apoterkaren hade ju afasi, eller alternativt hallucinationer...? kanske käkat för mycket piller på lunchen kanske? hahahaha :)

2010-05-19 @ 09:07:29
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0