:D

Idag mina vänner...........................................................................

har vi betalt våra resor.... Då ser det ut som såhär...
Jag och Michelle åker till Egypten (Hurghada)den 13 juni dock från Köpenhamn så vi åker ner till Malmö på lördag kväll eller natt och ställer bilen där och tar tåget över. Sen kommer vi hem till köpenhamn den 20 juni och är tillbaka hemma i Borås vid midnatt ungefär... :)

Såhär ser hotellområdet ut som vi ska bo på i Egypten...


http://www.fritidsresor.se/resa/egypten/hurghada/blue-village-exotic-aquamarine/?season=sommar-2010?

Sen åker jag och Johannes till Tunisien den 5 juli och kommer hem den 12 juli :)
ska bli helt underbart!!! Blir helt pirrig i magen när jag tänker på det :)

Såhär ser hotellområdet ut som vi ska bo på i Tunisien :)


http://www.fritidsresor.se/resa/tunisien/djerba/les-sirenes-beach/?season=sommar-2010?

Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0