Vilken underbar kväll!

Jag vill bara säga tack till alla som var hemma hos idag på kalas! Tusen tack alla...

Vi åt god mat och gott fika och en massa mysigt umgänge :) (säger man så på svenska??)

Nu är jag jätte trött, det tar på krafterna att ha kalas... Just nu tittar jag på reprisen på lets dance... Jag är så fruktansvärt glad att willy åkte ut ur lets dance nu.. Han var inte värd att vara i finalen...
Imorgon ska vi träffas med klassen från gymnsiet, vi har inte setts sedan studenten, ska bli ríktigt roligt :)

Än en gång.. .Tusen tack allihopa...

Stora kramar från mig

Kommentarer
Postat av: JOhannes

Dina muffins hade vunnit VM i muffins om det hade funnits :)

2010-03-19 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0