Våfflor!!

Idag är det VÅFFELDAGEN!!! mumms...

Så min syster, hennes stora vovve och mamma kommer hit till mig, Johannes och Millan och äter våfflor :) Mums!

förra året var mamma hemma hos oss också och åt våfflor :)

Idag vaknade jag klockan sex, klarvaken... usch.. men jag somnade om igen så jag gick upp halv nio! Sen åkte jag och Zeppi och tränade! Jag körde först på bandet, sen körde jag på crosstrainen och sedan körde jag i gymmet.. Efter träningen var det dags för millan att gå och ut och gå en sväng :D Det fick bli två varv runt kypesjön! riktigt skönt väder var det ute också!

Senare ikväll när vi har myst klart här hemma, ska jag, millan och Zeppi ut och gå en sväng :D Mysigt!
Imorgon är det skolan igen... :)

Jag har också ändrat mina vanor en del.. Jag har slutat att äta godis på vardagar(så gott det går).... Men jag sköter mig väldigt bra vill jag nog säga! Sen så äter jag havregrynsgröt och ägg till frukost... Riktigt äckligt, men vad gör man inte?! =)

Puss o Kram / J


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Duktigt Jennifer, nu är första dagen på resten av våra liv för jag har ju varit duktig jag med =). Tack för våfflorna och kaffet, jättegott

2010-03-25 @ 20:38:07
Postat av: Elisabeth

Hej gumman!

Ett tips: ät inte gröt om du inte tycker om det!! Det finns jättemånga andra frukostar som är både goda och nyttiga. Då kommer du nog kunna motivera dig lättare. Kanske en god knäckemacka med ltie keso på? PUSS!

2010-03-26 @ 08:56:42
Postat av: Anonym

haha. ohnej, dom står här på bordet så fint! ja, jag vet. fast vi börjar ju inte innan klockan 13 ;)

2010-03-27 @ 18:49:46
Postat av: robin hood.

Läs senaste inlägget på min blogg!

Reklamar om mitt och min systers band, 6 låtar ute på internet, var snäll och lyssna och kommentera i mitt senaste inlägg " ni har väl lyssnat? " vad ni tkr om dom!



Observera att kvaliten är dålig då vi inte har hunnit spelat in dom i studio då min systers morbror varit bortrest ( han äger en studio ).



HTTP://MYSPACE.COM/BAKFULL

Glöm inte kommentera i mitt inlägg vad ni tkt!

kram

2010-03-27 @ 19:47:40
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0