Stolt över mig själv!

Äntligen! Nu börjar det verkligen bli vår! hoppas verkligen att det håller i. Det får gärna små regna lite någon dag sådär, så den sista snön försvinner.. =)

Idag var jag i skolan på förmiddagen, sen åt jag lunch av misstag med mamma :D

Nu ska ni få se på något lustigt.. (Vi smsade när jag var i skolan)
J = Jennifer
M = Mamma

J "Ska vi gå ut och gå idag?"
M "Ja det kan vi göra om du vill!"
J "Vill och vill"
Sen ringde mamma min mobil, men jag var på föreläsning så jag kunde inte svara
M "ring mig när du kan"
J "jag slutar vid tolv så ta med dig mobilen när du går på lunch sen"
M "Vi kanske kan äta här i restaurangen, fläsk med löksås :)"
J "Ja det kan vi göra, jag ringer sen"

Sen när vi sitter och äter så frågade jag när vi skulle ut och gå och mamma sitter som ett frågetecken.. Vadå säger hon!? "ja, vi bestämde ju på sms innan att vi skulle gå ut och gå sen"
då frågar mamma förvånande "Frågade inte du om vi skulle äta lunch?"

Sen bröt vi ihop.. .Då var mamma HELT säker på att jag hade frågat om vi kunde äta lunch idag, fast i själva verket så frågade jag ju faktiskt om vi skulle gå ut och gå senare... :D Allt blev helt knäppt :D
Men vi åt våran mat så glatt :D Men hon trodde ändå inte riktigt på mig, så när hon kom tillbaka till jobbet sen så läste hon och när jag ringde henne så skrattade hon så mycket att jag knappt hörde vad hon sa...

"Det är ju inte en bokstav rätt" säger hon... Hahahaha

JENNIFER HADE RÄTT... IGEN

Sen när jag kom hem, tog jag en "micro" som alltid Anna sa.. :D
Efter det kom Johannes hem. Han och jocke skulle ut och springa så jag hängde på, fast jag tog mig en promenad.. :D riktigt stolt över mig själv. Gick över 8 km... Väldigt duktigt gjort av mig :D

Sen när vi hade duschat och sådär så åkte vi och handlade och lilla J Simonsson lagade god mat till kvällsmat... chili con carne med broccoli och blomkål...
Sen kan jag meddela att frukosten går bara bättre och bättre.. Jag äter min havregrynsgröt och mina ägg :D

Nu ska jag snart sova!

Puss o Kram / J


Kommentarer
Postat av: johnnes

8 km är väldigt duktgt. det gör vi om i veckan!

2010-03-30 @ 22:46:40
Postat av: Mamsen

Skrattar så jag kiknar, hur svårt kan det va......att läsa vad som faktiskt står i ett sms

2010-03-30 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0