Lite uppdatering...

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera, jag skyller ifrån mig på att vi inte har fått något internet i våran nya lägenhet än :) men det ska komma i veckan eller nästa vecka =)

Vi bor i alla fall i våran underbara lägenhet. Det är så himla supermysigt här :) Allt känns så naturligt... Helt underbart!

På fredag ska jag BTW ha tenta igen... :( En saftig sådan också... Vi får väl se, känns sådär kan jag ju säga i alla fall...

Det vi har kvar att göra i lägenheten nu är att göra iordning i garderoben och vänta på att snön smälter så att dom kan byta ut våra fönster i köket och i sovrummet.
Som dom flesta redan vet så har det blivit vattenläcka i väggarna på ena sidan av huset så dom måste byta ut fönstrena. Nackdelen nu är ju att det drar så fruktansvärt kallt från fönstret så jag har ju lyckats att bli tok förkyld.. Men men, jag är lycklig ändå :) haha

Sen ska det upp lite tavlor och sådär också men det är mest små fix....

Den 20 mars ska jag på klassfest med min gamla klass från gymnsiet, vi har inte träffats sedan studenten. Ska bli riktigt roligt faktiskt :)

Jag, Johannes och mamma var i Ullared för ett tag sedan och det var i princip helt tomt där, det var inte en kotte där nästan. Jag var helt chockad... Johannes sa till och med att han kan tänka sig åka dit fler gånger om det är så :) DÅ är det det tomt... :)
Självklart såg vi lilla morgon, och han såg väl inte ut att arbeta ihjäl sig... :) hahaha

nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar plugga vidare imorgon..

Puss o Kram / J

 

P.S. Syrran har skaffat sig en blogg, där hon mest verkar skriva om sina vovvar... så söta :) Länk finns längre ner på sidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0