Jag ger mig...

Nu har jag gett upp det här med tentapluggandet... Jag förstår ingenting. Det spelar ingen roll om jag pluggar på morgonen, på förmiddagen, vid lunch, på eftermiddagen, på kvällen eller på natten. Jag förstår ändå inte vad det är jag pluggar på!
Så om någon undrar vad jag önskar mig när jag fyller år så är det godkänt på tentan, vilket jag inte kommer att få utav den som rättar den... :( jaja nu ska jag inte klaga på det mera. Jag hade ju kunnat plugga mera...

Idag har jag och Anneli varit i Viskafors och slängt skräp, då tänker ni kanske "varför åker man ändå ut till Viskafors för att slänga skräp?" Jo det är faktikst så att det jobbar en kvinna där som är så himla trevlig =)
Därför åker man dit :)

Imon ska jag som sagt var skriva tenta på morgonen, efter det ska jag till lägenheten på norrmalm för sista gången och fota några saker. Efter det, ja du... då har jag nog ingen plan.
Vi behöver göra iordning i våran garderob nu också när Jonna kommer hem :)

Jag tror inte att jag har några planer för helgen, har nog skrivit upp mig att jag kan jobba men vi får väl se :)

På måndag fyller jag år :) Då ska vi ha ett litet kalas här hemma, då kommer familjen Johansson hit. För sedan på fredag nästa vecka så ska vi ha ett gemensamt kalas för mig och Johannes och då kommer Familjen Simonsson hit och min lilla familj =) Så då tänkte Tina och co att dom skulle komma på måndagen istället.

jo nu kom jag på, vi ska ju kanske till Varberg på kalas på söndag, Stefan fyller ju år... =)
Jag tror faktikst om jag inte minns fel att det var första gången jag träffade Johannes familj när Stefan och Johannes hade gemensamt kalas i Henån... Det var nog första gången jag träffade alla syskon, och släkt :)

Då var det INTE en massa snö ute i alla fall som det är nu.. uscha...

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Jag funderar på om jag ska gå coh lägga mig eller vad jag ska göra.. Jag vet inte än om jag ska hämta Johannes och Jocke på stationen sen när dom kommer..

God natt i alla fall
Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Berit

Kära Jennifer!!

Lycka till på tentan, ibland kan man mer än man tror!! Ska bli jätteroligt att träffa er på söndag!

2010-03-12 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0