Helgen!

Då har ännu en helg gått förbi...

I fredags hade vi ju vårat kalas här hemma, gick väldigt bra med alla 19 personer och en hund här... Både jag och johannes var jätte glada att så många kunde komma. Det var riktigt roligt att så många kom :D

Tack så jätte mycket....
Sen i lördags så träffades vi ju ett gäng ifrån klassen från gymnsiet. Riktigt roligt att träffa folket igen! Var ju evigheter sedan... Sen var vi nere på stan på Franks, där jag träffade en massa gamla kompisar från gymnsiet fast andra klasser då... Och självklart var lilla Seppi där :D Lika glad som vanligt... =)

Igår var Michelle och Erlendur här också, det var ju fotboll på TV... Men då åkte jag och michelle och handlade istället och åkte hem till dom och lagade Tacos. Sen kom grabbarna dit och fick maten serverad... Innan maten satt dom i vardagsrummet som små barn och spelade TV-spel.. =)

Sen skulle vi baka muffins som michelle skulle bjuda på, på jobbet idag... Tyvärr blev hälften misslyckade. Dom var helt smetiga inuti... men gott att äta smeten :D

Sen "snodde" jag med mig Millan hem... Hon ska bo hos oss ett tag :) det är så mysigt att ha henne här hemma.. I sängen ska hon skeda med en, tyvärr tar hon vääääldigt stor plats... I soffan ska hon mysa också.. Men klappar man inte på henne så knuffar hon med nosen på handen så man missar tagenterna :D Men hon är söt ändå =)

nu ska jag snart kolla på "Svenska hollywoodfruar" =) Riktig underhållning :d hahah

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: seppi

"lika glad som vanligt".

det låter nästan som om jag vore utvecklingsstörd ;/ hahaha.

2010-03-22 @ 20:17:29
URL: http://aanneeli.blogg.se/
Postat av: Michelle

Love you sis!

2010-03-23 @ 15:58:25
Postat av: Johannes

Spela tvspel som små barn? vi va ju grymma!

2010-03-23 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0