Gamla vovven

Tjosan!

Idag har jag varit ledig ifrån skolan (igen)... Tycker att det är tråkigt när det är så himla lite i skolan, man får ju plugga så mycket mer hemma då... Sen tycker jag att det är jätte dåligt att dom ställer in vissa föreläsningar men dom lägger inte in dom senare. Riktigt dåligt tycker jag. men men, vad ska man göra?!

Idag gick jag upp vid halv åtta, men Millan är en riktigt sömntuta så hon fortsatte att sova... :)
Sen var hon jätte konstig, hon ville inte äta och var allmänt slö. Nog att hon är gammal nu men sån brukar hon inte vara.
Vi låg i soffan och kollade på film ihop och gosade...Sen åkte jag och Millan och hämtade upp Anneli så åkte vi ut till ridhuset för att gå en liten promenad. Det var ju GLASHALT där... höll på att slå halvt ihjäl oss... :) Men vi kom hem med armar och ben i behåll...

Då tog jag med mig Millan in i badrummet och duschade av henne och då hörde jag hur den lilla magen kurrade. Men hon ville ändå inte ha mat efteråt, men sen efter ett tag hörde jag hur hon mummsade i sig maten :) Så nu är hon som vanligt igen! skönt ;)

Idag har jag och Millan även städat här hemma... Det behövdes kan man ju säga

Imorgon är jag ledig från skolan IGEN.... Då ska jag och Anneli träna klockan tolv...
Får se om vi är människor efter det ;)

Snart kommer nog min sambo hem, efter en fika på stan...

Puss o Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0