Före- och efterbilder

Nu mina vänner ska jag äntligen lägga upp bilder på våran underbara lägenhet!

Vi trivs så fruktansvärt bra i våran lägenhet. Det är så mysigt :)

Lägger upp lite före- och efterbilder :)


Hallen före


Hallen efter


Vardagsrummet före


Vardagsrummet efter


Garderob före


Garderob efter


Köket före


Köket efter

Sen har jag tyvärr inga fler "före" bilder, men däremot "efter" bilder :)


Plugg, nörd hörna




Stenar från Öland... :)




Sist men inte minst, det underbara köket =)

Nu ska jag skutta in i duschen, sen väntar sängen... Lååång dag imon!

Imorgon ska jag först till skolan, en väldigt onödig dag btw men obligatorisk... Sen ska jag iväg på lite ärenden ;) På eftermiddagen ska vi göra klart allt inför vårat kalas vi ska ha på kvällen. Då är det meningen att vi ska få plats ungefär 20 stycken i våran lya :) Det kan bli varmt och trångt men finns det hjärterum, finns det ..... :)

Puss o Kram / J


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det ser ut, jättekul att ni trivs! Kram Karin

2010-03-18 @ 21:44:04
Postat av: Ida

Jättefin lägenhet! Förstår att ni trivs =) Ser jättemysig ut!

2010-03-19 @ 21:11:14
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0