Dålig dag

Idag har jag haft en dålig dag!
Min tanke var att jag skulle gå upp vid åtta/nio och gå och träna vid tio. Men jag somnade och var på dåligt humör vilket resulterade till att jag vaknade på dåligt humör idag också! men men.. så är det ibland.. Nya tag imorgon!

Idag har jag inte gjort någonting allt!!! Bara varit hemma och varit på dåligt humör, och med facit i hand så blev ine humöret bättre heller :) hehe

Imorgon är det skolan igen, men bara mellan 9-12. Sen ska jag nog träna efter skolan, som jag har planerat nu i alla fall.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... Vi skulle behöva åka och handla...

Påtal om mat! Ikväll blir det pannkakor... inte så nyttigt, men vääääldigt gott! Ibland får man unna sig. Jag valde mellan "nyttig" mat och godis eller pannkakor... Det får bli pannkakor :)
nu vet jag att ni tänker... "men då är det ju bättre att du äter nyttig mat och INTE godis"....
Men jag orkar faktiskt inte heller gå och handla "nyttig" mat :D

Ikväll ska jag titta på Wipeout och parlamentet.. Har kollat på en massa filmer idag..

Se upp för dårarna, emil i lönneberga, göta kanal och vi hade i alla fall tur med vädret-igen!!!

Nu ska jag steka lite :)

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vissa dagar måste var lite sämre för annars hade det inte funnits bättre dagar eller hur ? =)

2010-03-28 @ 23:20:11
Postat av: johannes

ville bara skicka en go puss till dig :)

2010-03-29 @ 12:01:58
URL: http://jenniferschnellbacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0