Trotsåldern

Nu var det länge sen jag uppdaterade min blogg.

Denna veckan har vi varit "hundföräldrar" åt min syster vovve, Celtic.
Om ni undrar som inte vet varför hon heter ett fotbollsnamn så är det så att dom döper kullarna där dom föds upp efter olika ligor, sen får man välja ett lag från just den ligan och då blev det en Celtic.

Den här lilla krabaten är oerhört söt och kan verkligen få fram små söta oskyldiga ögon men hon kan vara väldigt krävande också... Celtic är verkligen trotsig ibland. Fast hon har bara bitit sönder ett lakan, vantar, tröja och en sko. :)
Dom grejjerna var mycket roligare än hennes egna leksaker...
Men hon är ju så söt, så det är svårt att bli arg på henne.





Jag och Milton gav en mus lite lussekatt :)


Celtic

Busblicken

Dags att bli fin inför hemgång... Dock bet hon hela tiden i borstarna, mina armar och allt annat



Hon är alltid oskyldig med den blicken...

Imorgon är det sista tentan för denna terminen. Så på tisdag börjar termin 3... Jag ser faktikst fram emot den terminen en del trots att jag har hört mycket tråkigt och dåligt om den.

Jag har försökt plugg så gott det har gått i veckan när man har haft en sötnos efter sig hela dagarna...

I veckan har vi även varit ute och grillat korv & banan med chocklad i vid Pickesjön.. Oerhört mysigt


Kommentarer
Postat av: Hanna

NAAAAAAWWWWW!!! GUUUD SÅ SÖT!

ÅÅÅHHH! åh, åh åh, så söööt hund!

puss!

2010-01-14 @ 21:24:55
Postat av: Michelle

Cutie:)

2010-01-15 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0