Inget flyt...

Just nu känns det inte som om vi har något flyt med lägenheterna. Jag kan ju börja med att erkänna att jag har mailat alla våra "brevsvar" till fel adress. Man skulle maila till [email protected] men jag mailade visst till [email protected].
Så där har vi nog svaret till att vi inte har fått några svar av alla tio - tolv annonser vi har svarat på. Det som stör mig mest är att vi hade "svarat" på flera stycken som låg i Villastan. Det är ju i det området vi helst vill bo i. Men men... Men det kommer fler!! Vi har ju inte bråttom utan vi avvaktar hellre med att flytta tills vi hittar en lägenhet vi båda gillar och trivs med.

Jag tycker att det känns så himla bra att leta lägenhet ihop med Johannes! Jag har aldrig känt mig såhär lycklig med någon som jag gör nu och jag har aldrig varit tillsammans med någon som uppskattar mig så mycket som Johannes gör. Det räcker att jag gör en macka åt honom eller tänder några ljus eller vad som helst så uppskattar han det så himla mycket.
Jag känner mig verkligen älskad för den jag är och han försöker inte att ändra på mig!

För några veckor sedan började jag rensa i lådor i källaren och hittade en skiva med kort ifrån när jag och syrran var i Egypten ihop. Fasen va underbart vi hade det.
Håll i hatten nu. Vi gick upp tidigt på morgonen, gick och tränade på gymmet en timma ungefär, gick till stranden och tog platser, gick upp till rummet och tvättade av oss svetten, sen gick vi och åt en ENORMT god och stor frukostbuffé sen låg vi och gottade oss i solen hela dagen. På eftermiddagarna ängnade vi tiden åt spel, god mat, tennis, jacuzzi, massage, room service och självklart disney kanalen... :)


En kväll i öknen efter att ha ridit dromedar, ätit konstig mat, kört quad bikes i öknen osv.... Lite sandig var man allt

Lite tennis

Room service bestod av fruktsallad och cheescake och varsin fruktdrink

Quad bike

Älskade syster!!!

nu ska jag laga mat inför morgondagen....

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-25 @ 19:20:24
Postat av: Madelene

Åh, va synd att det inte gått så bra med lägenheterna... men ni kommer nog hittade den perfekta så småningom=) Finns säkert fler med öppen spis=) Fina bilder från egypten förresten! Krams

2010-01-25 @ 19:22:29
URL: http://prinsessanavseptember.blogg.se/
Postat av: Michelle

När ska DU och JAG göra om den resan???

2010-01-25 @ 20:31:56
Postat av: Jennifer

Vi får väl gör om den när jag har en lite reskassa över :D

Fast nästa gång får det bli lite mer vin och drinkar tycker jag nog ;)

Eller en kall öl i solen :) mmmm

2010-01-25 @ 21:34:52
URL: http://jenniferschnellbacher.blogg.se/
Postat av: Johannes

Va fint du skriver älskling!!!!

2010-01-25 @ 23:45:29
Postat av: Mamsen

Inte varit tillsammans med någon som uppskattar dig så mycket ???? Det var det värsta jag hört =) JAG DÅ !!

2010-01-26 @ 09:27:25
Postat av: Elisabeth

Jag tycker också det är roligt att ni letar lägenhet ihop:-) Det kommer nog bli jättefint tror jag!!!!



ta hand om heroesnördarna nu, är glad att jag slipper:) puss

2010-01-26 @ 12:36:19
Postat av: Michelle

Mamma: Man är knappast inte ihop med sin mamma! Eller? Tycker iaf att det låter lite skumt...



Jennifer: Vi fixade ju sponsor sist, kanske går igen? Våran förra sponsor har ju jobbat så mycket övertid senaste året så något extra på kontot borde ju finnas:)

2010-01-26 @ 17:36:00
Postat av: maria

Åh så mysigt det är med lägenhetsletande! Det är som du säger- det får ta sin tid att hitta DEN lägenheten som passar båda er! Du har fått en award på min sida.. gå in och kika ;) Kram!

2010-01-29 @ 08:31:49
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0