Ett av Tre

Då har man gått det första året på högskolan utav tre år. Det går fort, tycker inte att det var länge sen jag började på högskolan :)

Längtar tills den dagen jag är klar med min utbildning till Sjuksköterska. Sen ska jag säkert plugga vidare men det blir nästa kapitel. Först ska jag bli sjuksköterska och sen ska jag jobba och få en massa erfarenheter :D

Jag ångrar inte en dag att jag har börjat plugga, även fast jag känner mig värdelös ibland och allt är jätte jobbigt!!!

Idag har jag och Johannes städat lägenheten, sen gjorde Johannes en jätte god potatis-purjolök soppa...
Mumma :D

Efter det var vi och tränade på hans jobb.
Crosstrainer i en halvtimma och styrkeövningar för mage och rygg :) (Johannes blev riktigt stolt över mig)
Imon blir det armar och ben övningar om jag kommer ur sängen vill säga :D

Ikväll blir det kyckling till middag/kvällsmat och så ska vi kolla på Blåsningen och på Scream 2 som går på TV:n.

På Tisdag börjar jag skolan idag TERMIN 3.... Då är det verkligen good bye till socialt liv tydligen enligt kursansvariga....


Sen kan jag ju passa på att nämna det för er som inte redan vet, så letar jag och Johannes efter en lägenhet. Vi har idag svarat på en lägenhet som ligger i en villa i ett jätte mysigt område med massa fina hus. Vi får väl se.
Vi har inte bråttom med att hitta en lägenhet utan det får ta den tiden det tar. Vi båda måste vara nöjda med lägenheten så vi trivs riktigt bra.... :)

Nu ska jag gå ut i köket och hjälpa till med maten. Eller låtsas hjälpa till i alla fall :D

Puss och Kram / J

Kommentarer
Postat av: johanens

Du va duktigt på gymmet idag. Imorgon kanske du får vara med på intervalltränignen :)

2010-01-17 @ 20:23:03
URL: http://jenniferschnellbacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0