Mer förvirrande än vanligt!!!

Om ni tycker att jag är lite förvirrad annars, då ska ni se mig nu...
Håller på med den där förbannade läkemedelsräkningen... Det är mg dit, ml dit, spädning dit, g dit.... osv

Denna veckan i skolan har varit väldigt lugn. Hade kliniska färdigheter en dag, där vi skulle sätta sond. Men det är klart att det är lätt på en docka, inte samma sak som på en människa. Dockan tycker inte att det är obehagligt, och vrider sig inte... Utan sitter där så snällt..

Idag var jag i skolan på förmiddagen och räknade en massa läkemedelsräkning. Har tenta på det nästa fredag så nu gäller det bara att plugga varje dag så man underhåller sin lilla hjärna...

Igår var jag och Johannes på hockey... Jag kan bli så fruktansvärt arg på vissa hockeyspelare...
Man måste tåla lite smällar när man spelar hockey. Lämna lösnaglarna och lösögonfransarna hemma så slipper ni att gråta när dom går av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spelar man en tuff sport så får man också tåla tuffa smällar.... Sluta lipa!!!
Jag menar inte att jag hade klarat av dom smällarna, men det är väl kanske därför jag inte spelar hockey!!!!!

På söndag ska jag och Johannes hem till mamma på söndagsmiddag med syrran och Erlendur. Men innan det ska jag och johannes titta på en lägenhet i Villstan.. får väl se om det är något för oss.
En tvåa i ett privatägt hus, tillgång till trädgård osv.... Hur mysigt är det inte att kunna sitta ute och grilla, eller hänga upp tvätten på tork utomhus!!! Det gillar jag =)

Ha en bra helg
Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0