Den är KLAR!!!!

Idag försov jag mig så jag vaknade 08:35 och jag började skolan 9:00. Jag har aldrig varit så snabb på morgonen som jag var idag. Det blev att springa upp, klä på sig kläderna som låg närmast sängen, som tur var, så var det mina kläder och inte Johannes kläder... kan tänka mig att jag hade fått en del blickar i skolan om jag kom med hans kläder på mig! :)

När jag kom till skolan tio i nio så hade Anneli varit så himla gullig och köpt frukost till mig... Tack sötnöt...
På lunchen kom Johannes ner och åt lunch med oss, riktigt mysigt!

Sedan idag har vi börjat med att packa och städa i köket så i lägenheten på norrmalm nu ser det ut som ett KAOS!!!! Inte så jätte roligt, men vad ska man göra?!

Imorgon är jag ledig från skolan ska bli jätte skönt!!! Fast då är det tvättid och plugg inför omtenta på lördag som gäller!! =)

Den nya lägenheten är klar nu för att flytta in, känns heeeelt underbart! Johannes har varit jätte duktig och målat och hållt på, och jag har gjort så mycket jag har kunnat. Vi har även fått klart hallen med inredning och sådär och jag älskar den! Det är så himla mysig och väldigt personlig.... =)
Det enda som är kvar att göra, är att snickaren och elektiken ska komma dit och fika lite grejjer, men vi kan ändå flytta in där :D
Vi har nog planerat att flytta allt på tisdag nästa vecka om jag inte har missförstått det hela. Så från och med tisdag nästa vecka så finner ni oss på Nyckelbergsgatan 25 i Villastan! :)

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Johannes

Det blir toppenmysigt att bo med dig älskling! :)

2010-02-16 @ 23:06:38
Postat av: Mamsen

Jag är så glad för er skull. Ni kommer att få det kanonmysigt. När flytten väl är avklarad får du lite mer lugn och ro =)

2010-02-17 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0