Ändrade planer!

Nu mina vänner så har mina/våra planer blivit ändrade. Vi hade som tanke att vi skulle flytta på tisdag nästa vecka, men det blir imon (idag, söndag) istället.
Idag var jag i skolan en sväng och gjorde en omtenta, och som vanligt så vågar jag inte säga om det kändes bra eller dåligt. Det återstår och ser....

Sen har jag jobbar från kl 16 till 00:30 ungefär... Det var inte så många patienter men det var en del som skulle göras.
Det är så fruktansvärt mycket snö ute så jag vågade inte chansa på att ta bilen till jobbet och fastna med bilen så Johannes körde min till jobbet, sen så tog jag med min termobyxor, mössa och hela kittet och traskade hemåt efter jobbet. Men påväg hem så ringde Johannes som var ute och festade med jobbarkompisarna och sa att han ville åka hem... Då var tanken att vi skulle mötas påvägen hem men då är han så söt att han har tagit en taxi, så hämtade dom upp mig påvägen :) väldigt sött =)
Just nu ligger han jämte och sover sin skönhetssömn :D

och påtal om en väldigt söt sak... Jag pratade med Anneli innan när jag jobbade, hon jobbade också fast på en annan avdelning, så sa hon att jag inte skulle behöva gå hem själv inatt för hon vet att jag inte tycker om att gå ute själv på nätterna... Så då sa hon att hon skulle komma och möta mig efter jobbet och följa mig hem, sen när jag skulle hämta Johannes i stan efter två tiden så skulle jag köra hem henne. Trots att hon skulle upp klockan sex imon (idag)... Det kallar jag riktigt vänskap! :) hon tänker verkligen på alla runt omkring sig :)

Så imorgon så gå jag upp hyfsat tidigt så ska jag packa ner alla våra kläder och sådär. Johannes får väl sova så länge han behöver så han orkar bära massa tunga möbler sen ;)
Jag kanske är tjatig nu men jag kan faktiskt inte smälta att vi ska flytta ihop, det är verkligen jätte stort för mig! :)

Nu ska jag kolla lite på Let´s dance på datorn :)

God natt gott folk
Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0