Vart tog den vägen?

Igår hade jag som planer att jag skulle ta en ordentlig sovmorgon idag! Va hände? Jo, jag vaknade klockan sju för att Johannes mobil låg och pep något fruktansvärt medans han stod i duschen! =) Så då var det ju bara till att gå upp...

Något som stör mig något fruktansvärt och som man blir så jäkla besviken på är folk som låtsas som om dom tycker om mig men inte gör det! Då är det bättre och vara ärlig och rak i ryggen och inte spela någon förbannad teater.. Men men så är det :)
Vissa personer är ju så lätta att bli ändrade till hur andra vill ha en och det är tråkigt, för dom personerna kan inte stå på sig... Jaja =)

Jag och mammsen var i stan häromdan, då blev det köpt två linnen och en liten väska för min del, medans mamma shoppade på =)

Jag ska lägga  upp kort senare...

Just det! Det blev en klänning inköpt också som jag eventuellt ska ha på bröllopet i sommar =)

Nu ska jag titta på Sunes sommar :) hahaha

Puss o Kram / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0