Tisdag igen...

Idag vaknade jag kvart i sju igen... Jag smög upp så fint så inte Johannes skulle vakna. Satte mig och tittade på TV och åt frukost, sen vid nio vaknade han och såg mer död ut än levande, så jag kröp ner i sängen igen jämte honom och somnade om så himla gott. Vi sov ända fram till klockan halv tolv. Sedan var vi på Ellagården och åt lunch och var en sväng på Guttasjön och hämtade pallkragar eller vad det heter :)

Nu har jag pluggat en stund och ska snart iväg och kolla på fotboll med systrarna Sepp...  Korpenfotboll :)
Vi får väl se hur det går för lilla Jonna och sitt knä :)

Sen ska jag hem igen och fortsätta plugga tänkte jag!

Har även börjat använda mina glasögon igen, vilken skillnad det är för huvudet och ögonen.
Nu kanske ni tycker att jag låter fjantig men jag använder dom inte så mycket för att jag kan inte ha dom på mig när jag har mascara för mina ögonfransar är förlånga och tar emot hela tiden. Dom tar emot när jag inte har mascara också men då känner jag det inte i alla fall, med mascara så kan jag inte blinka :D Vilket problem man har.. :)

Puss o Kram / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0