"Sveriges fulaste hem"

Snart är det helg.... igen...

I natt har jag jobbat på akuten, och det var väldigt lugnt och behagligt, blev lite trött i ögonen framåt morgonen vid femtiden... Men jag höll mig vaken!
Sen skulle vi plugga hemma hos Linnea och göra ett arbete inför ett seminarie, men det blev inte mycket gjort så jag hade hellre varit hemma och sovit lite mer än tre timmar som de blev imorse... men men :)
När jag skulle köra hem Sofia så såg vi.............................

Simon och Thomas från "sveriges fulaste hem" mitt på Allégatan! Oerhört trevligt, Anneli blev helt exalterad.. Hahaha

Imorgon ska vi åka till Varberg och sätta upp förtältet till husvagnen sen ska vi ta en sväng förbi Johannes föräldrar om tiden räcker till!Min förkyldning har inte blivit bättre, snarare sämre.. Hostar och snorar dagarna och nätterna långa, men det ska väl snart gå över hoppas jag...

Någon som har förslag på vad vi kan göra på lördag?!?!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: seppi

lätt att jag blev! haha. kolla in den här; http://www.youtube.com/watch?v=6vZ_pedRCFY

2010-04-29 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0