plugg, plugg, plugg

Idag är det en dag då jag ska sitta inne hela dagen och bara plugga, plugga, plugga... Fy va tråkigt det är!!
Just nu skriver jag om ortopedi, inte så jätte stimulerande...
Fast jag får ju pauser i mitt pluggande med att gå ner till tvättstugan och slänga in ny tvätt i maskinen.. =)

Igår pratade jag och Anneli om att gå och träna nu på morgonen, men jag kände för sovmorgon och kors i taket så vaknade jag inte fören vid halv tio, efter att jag hade vaknat flera gånger sedan klockan sex på morgonen..

Imorgon är det en lång dag i skolan, suck!!! Men jag går ju inte i skolan så jätte ofta så det är faktikst ganska lugnt =)

Påsken var för övrigt väldigt bra! Det var väldigt lugnt och inte en massa festande, vilket jag inte hade tänkt heller.... Men i lördags så var Mehdi, Angelica, Jocke och Karin här. Så vi grillade och åt gott och sedan spelade vi lite spel =)

ANGELICA! Om du läser detta, så förlåt jag kan itne sluta små skratta åt "Sveriges A-lag, nej förlåt jag menar Tre kronor" =)
Svaret på frågan var dock AIK =) Men det var sött i alla fall :D

nu ska jag fortsätta med pluggandet

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: johannes

tack för en revlig påsk med dig gumman!!!

2010-04-07 @ 21:03:10
URL: http://jenniferschnellbacher.blogg.se/
Postat av: anneli

dåligt med update här nu tycker jag.

2010-04-21 @ 12:12:34
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0