Jennifer i ett nötskal

Jag och mamma ska ju som jag skrev gå ner till stan snart, så hon skulle ringa när hon slutade jobbet! hon ringer ju alltid från skyddat telefonnummer... hhahah

Så det ringde från skyddat och jag svarar (lustig som man är...) "Prinsessan"

Helt plötsligt är det tyst på andra sidan av luren och jag inser att det inte är mamma som ringer...

"Hej, är det Jennifer??" hör jag lite blygt från andra sidan av luren..

hahahha Då är det en från bemanningsservice som ringer mig... hahahhahahahah

Oväntat klumpigt gjort av mig :)

Kommentarer
Postat av: Maria

ha ha lustigt :) Å lite pinsamt :) Men du bjuder på den säg...hittat ngt på stan??

2010-04-22 @ 10:07:05
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0