Jag älskar den!!!

Idag har det varit en väldigt lugn och fin dag.

Det enda jag har gjort idag är att jag har storstädat lägenheten. Sen åkte jag och Michelle förbi stan och hämtade sushi till henne, vilket jag inte föredrar att äta så vi åkte förbi Maxi och handlade också!
Sen åkte vi hem till mig sen kom lilla söta Anneli ner och vi kollade en stund på Talang vilket jag tycker är jätte tråkigt, då det inte finns några riktiga talanger verkar det som.

Sen kollade vi på en Wallanderfilm, den var inte heller så bra. Cellisten...
Jag gillar Wallanderfilmerna annars, men alla kan väl inte vara bra!! :)

Sen måste jag bara säga det!
Jag verkligen ÄLSKAR våran lägenhet, den är bara så underbar!! :) Tog lite kort efter att jag hade städat, har dock inte tagit bort påskriset :)

Sen kommer det kort på mina två linnen och min väska :D


Från H&M :)


Också från H&M





Den underbara hallen :)


Vardagsrummet från en vinkel


Från en annan vinkel :)


Det underbara köksbordet och den stora fina öppningen mellan rummen 


Min lilla kokvrå :)


Sen har Johannes målat lite på min tavla i plugghörnan :)


Imorgon ska Johannes köpa med sig färska frallor till oss när han slutar jobbet :) Det är så underbart när han jobbar helger när han kommer hem med färska frallor på morgonen :)

Puss o Kram / J


Kommentarer
Postat av: Johannes

Din lilla kokvrå? :D

2010-04-23 @ 23:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0