Min helg!!

Hej och hå på er!
Nu har jag precis kommit hem från en dag på Akuten.
Denna helgen har gått i arbetetstecken..

I fredags låg jag hemma på soffan och bara njöt och hade det jätte mysigt för mig själv, medans Johannes jobbade. Det är faktiskt väldigt skönt någon gång ibland att bara vara för sig själv!! Helt plötsligt känner man inga krav eller ingen press på sig. Det var riktigt skönt fakiskt.
Sedan på lördagen så jobbade jag 9-17:15 på Akuten. På kvällen var jag och Johannes hemma hos Robban och Therese och åt kräftor och drack gott... Fast jag höll mig till räkorna, är inte så jätte förtjust i kräftor.
Var väl hemma vid tio/halv elva. Men jag kunde verkligen inte somna, men jag var så fruuuktansvärt trött, men somnade inte på några timmar...
Sen gick jag upp tjugo över fem igen för att jobba idag. När jag väl kom ur sängen så var det inga problem, förutom att jag nästan gick i sömnen, men det gick väl bra det med =)

nu när jag kom hem och väl satte mig så känner jag hur grymt trött jag är..

Ikväll ska jag hem till Martina och äta pannkakor, spela yatzy och kolla på "ensam mamma söker"
Ska bli jätte mysigt!!! Johannes jobbar detta dygenet, så jag får heeela sängen för mig själv, fast jag erkänner att det är ensam ;)

Nu ska jag titta på TV =)

puss och kram från lilla schnellbacher

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Puss liten Schnellbacher

2009-09-14 @ 09:26:03
Postat av: Maria

Ja- den är min favvo åxå! Va och tittade på den idag och den va lika fin IRL :)

2009-09-22 @ 21:54:32
URL: http://mclachlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0