Höstkläder

Nu är hösten redan påväg i stormsteg om den inte redan är här =) Vem vet...

Jag skulle verkligen behöva köpa en massa nya höstkläder, men man har inte så mycket pengar när man pluggar, tyvärr!
Ny höstjacka, nya höstskor och en del vardagskläder...

Idag har jag varit hemma hos Anneli i min klass och pluggat lite granna, sen var jag hemma hos mammsen och pluggade lite där också!
Johannes jobbar i natt, så jag ska ligga över hela sängen i natt :)

Imon ska jag ha seminarie i skolan, inte så skoj kanske men men!!!

Just nu är det ett program på TV om en kille som är jäääättte överviktig, jag säger inte att det är något fel med att vara överviktig men denna killen kan inte ens stå på sina ben. Han opererade något, som jag missade.. .=)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, bara ringa och säga godnatt till min älskling

godnatt på er andra

Kommentarer
Postat av: Ida

Nya skor behöver du i alla fall inte köpa för de stövlarna du haft i skolan det senaste är skitsnygga! =)

2009-09-27 @ 19:30:00
URL: http://idaflaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0