Dålig dag

Idag är det ingen bra dag för mig! Humöret är verkligen i botten idag, förstår inte varför!
Jag har sovit jätte dåligt i natt, vaknade flera gånger... Sen var jag i skolan i en timma, seminariet varade inte längre.
Sen åkte jag hem till Martina en sväng och hämtade en av hennes gamla tentor och sen vidare till mammsens jobb för att skriva ut lite papper.
När jag kom hem värmde jag lite mat som fanns över från gårdagen, som stensomnade jag i soffan...

Den senaste veckan har jag haft så jobbiga nätter, jag kan vakna av att jag ligger och är stressad och helt slut och det jobbigaste av allt, jag vaknar jätte ofta på dåligt humör... Har även så konstiga drömmar...
När jag vaknar på morgonen så är jag nästan aldrig utvilad. Förstår inte varför! Tips något??

Idag ska jag träna, men har verkligen inte lusten för det, känner att jag borde plugga istället, har tenta på fredag... Igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0