borde verkligen sova nu.... men...


God Morgon allihopa

Nu är jag hemma efter att ha jobbat en natt på akuten. Det var skrämmade lugnt i natt. Det värsta kommer väl i natt istället!
Men när jag kom hem så var det så fint väder så jag var tvungen att åka iväg och fota lite.. =)
Efter att jag hade varit och fotat vid pickesjön och vid almenäs så åkte jag till City Knalleland och handlade färska frallor... Satt som ett smäck...

Här kommer lite bilder..
Kommentera gärna

Här är bilder från Pickesjön...


























En tyst och stilla stad...



Bilder från Almenäs







Nu ska jag gå och lägga mig mina vänner och kära...

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: johannes

Vilka fina kort du har tagit. i pickesjön har jag dykt :)

2009-10-31 @ 11:33:56
Postat av: Mamsen

GUMMAN, vad du duktigt du är =)

2009-10-31 @ 23:39:22
Postat av: Mamsen

Var tvungen att kolla en gång till, du är ju jätteduktig !! (på det här med )

2009-10-31 @ 23:42:49
Postat av: Berit

Jennifer, vilka vackra bilder!!!!!!!!!

2009-11-03 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0