Första advent

Snart är det första advent, och jag som inte tyckte att det var länge sen det var sommar.. =)
Sedan min praktik så har jag självmant vaknat tidigt och för första gången har jag insett att det är skönt att gå upp tidigare för då får man ju mer gjort på dagen. Trodde aldrig att jag skulle inse det..

Så idag vaknade jag klockan sju, men låg i sängen till klockan nio. Då gick jag upp och började städa lägenheten så att det skulle vara färdigstädat tills Johannes kom hem från jobbet...

Tyvärr var Johannes väldigt trött när han kom hem så han gick och la sig och vilade en stund på soffan medans jag duschade och sorterade tvätten...

Vi har tagit oss en liten tur till Knalleland idag för att kolla på lite julklappar...
Jag kan ju säga som såhär... Jag är klar med mammas julklapp... (julklappar???)

I år ska jag och Johannes fira jul ihop för första gången och det ska bli jätte mysigt..
Vi ska åka hem till mammsen på förmiddagen/lunchen och sen åker vi till Henån till Johannes föräldrar på eftermiddagen/kvällen och stannar över där över natten...

Så då undrar jag en sak....

Vad önskar ni er? Gäller både min familj och Johannes familj...

I helgen ska jag/vi adventspynta här hemma =) Ska bli riktigt mysigt

Puss o Kram / J

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Som sagt........Min önskelista =)

Långt halsband med graverade rbickor

Två foton av dig och Johannes från i somras, du vet vilka

Nya tallrikar

Skruvdragare

Fårskinnssitsar



Ehhh hade du redan fixat min julklapp ?? Ja ja men du får min lista en gång till om du behöver komplettara julklapparna =) PUSS PUSS

2009-11-26 @ 15:24:41
Postat av: Berit

Åh, så mysigt att ni kommer till oss också!!!!!

Julklappar....hmmm....tycker det där med foto som din mamma önskar sig, låter väldigt fint!!

Så gillar jag saker som doftar gott...ljus, tvålar...

2009-11-26 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0